I år fyller vår hälsoleverantör Tappa.se 10 år! Det firas med jubileumstrampet. Vi ställde några frågor till David Johansson, partner på Tappa.se.

David Johansson, Tappa.se

David Johansson, Tappa.se

Hej David, Tappa.se fyller 10 år, grattis! Hur firar ni?

Tack! Vi firar genom att lansera en jubileumskampanj till våra kunder där vi låter dem gå från Tappas födelseort Varberg till Berlin med en massa nya funktioner och ett jubileumspris. Det blir såklart även lite tårta och firande internt med alla kollegor!

Vad erbjuder Tappa.se för tjänster?

Tappa erbjuder förebyggande friskvårdstjänster på nätet och i vår app. Målsättningen är att skapa gladare och friskare medarbetare hos våra kunder genom att aktivera personalen på ett kul och engagerande sätt vilket varit vårt framgångsrecept under dessa 10 åren.

Vi har en egen stor utvecklingsavdelning som hela tiden jobbar med att bygga våra tjänster till att alltid vara det bredaste och bästa på den svenska friskvårdsmarknaden.

Tappa skapar en tjänst som personalen tycker är rolig och social – och som de faktiskt använder och får effekt av!

Hur kan en arbetsgivare tjäna på att erbjuda era tjänster till sina medarbetare?

Vi har under hela vår tid haft många av de största bolagen i Sverige som återkommande kunder – gemensamt för dessa är att de upplever att personalen blir mer aktiv och att de når ut till hela organisationen genom oss. Vi hjälper kunderna att marknadsföra våra koncept internt och vi tar hand om all design och administration baserat på kundernas önskemål så att upplevelsen av vår produkt är personlig för respektive företag.

Det är enkelt att bara välja en färdig sträcka och ett startdatum så sköter vi resten.

Vad är ditt bästa hälsotips?

Ta trappan istället för hissen – cykla eller gå till jobbet. Då får du både bra hälsa och gott samvete!

 

Om du har ICA-kort kan du köpa Tappas jubileumstramp till rabatt här.